REFERENČNÍ ČLÁNEK O MĚ S MOŽNOSTÍ POMOCI VÁM

Moje zkušenosti v oblasti stavitelství, rekonstrukcí a návrhů interiérů sahají do doby před 20-ti lety, kdy jsem založil malou firmu se zaměřením budování interiérů na klíč a drobných rekonstrukcí staveb. Realizace byly zaměřeny na zařizování bank, hotelů, diskoték, night clubů, restaurací, prodejen, bytů, RD a pod. Následně jsem získával zkušenosti spoluprací u různých stavebních firem se zaměřením dílčích stavebních celků. Své působení jsem ale potřeboval rozšířit o znalosti ze zahraničí a tak jsem se nechal zaměstnat u globálně působící firmy v Evropě s pobočkami po celém Německu, Rakousku, Rumunsku, Slovensku, Česku, ale i ve vzdálené Austrálii. Podílel jsem se na výstavbách velkolepých projektů,  jako je nádraží ve Frankfurtu n. M. , letiště v Hamburku, ve Vídni, či Mnichově a dále pak lanovka na Javoru - ARBER, výrobní a skladové haly po celé evropě, diskotéky, autosalony apod. Zároveň jsem u této firmy spolupracoval na restaurátoských činnostech pro mnichovské muzeum. Na území ČR jsem pracoval i jako stavební dozor v oblasti stavebních rekonstrukcí a oprav, zateplování staveb a pod. Po neustálém kontaktování mě mými známými z důvodu nespokojenosti se stavebními firmami, jejich přístupem k vlastnímu dílu, nekorektnímu jednání v průběhu stavby, kde byly porušovány stavební technologie, či postupy, neustálé navyšování cen apod. jsem se rozhodl založit tyto stránky a pomoci Vám alespoň na dálku technickou radou a to ZDARMA! Není totiž v mých silách objíždět celou republiku a být přítomen u každého z Vás fyzicky. Snad Vám tyto stránky budou alespoň nápomocny s řešením Vašich problémů. Prostřednictvím tohoto webu můžete využít i RSS kanály, skype, e-mail a pod.

Nebráním se při opravdu složité či naléhavé situaci podniknout návštěvu přímo u Vás. V takových případech ale musíte souhlasit s mými podmínkami, hlavně pak ve finančních záležitostech. Z těchto důvodů budete muset uvádět přesnou adresu, tel. spoj. popřípadě jiné osobní údaje (viz registrace) a skládat tzv. jistinu na můj účet, která je následně proúčtována do služeb, které budete požadovat. Platby můžete provádět prostřednictvím elektronické banky, kreditní kartou, nebo přes paypal účet.

Rubrika o problémech

V této rubrice nejsou žádné články.